Výzkum strategií učení se cizímu jazyku a výsledků vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií u žáků 9. ročníku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00074086" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00074086 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum strategií učení se cizímu jazyku a výsledků vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií u žáků 9. ročníku
Popis výsledku v původním jazyce
Přednáška prezentovala projekt GAČR Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií. Zaměřovala se na koncept strategií, teoretická východiska, výzkumnou otázku, design výzkumu, techniky sběru dat a jejich adaptaci, kvalitativní a kvantitativní metody analýzy dat v MAXQDA a Statistice.
Název v anglickém jazyce
Research on foreign language learning strategies and achievement: Analysis of strategy cluster and sequences of 9th grade students
Popis výsledku anglicky
The lecture presented the project GA CR Foreign language learning strategies and achievement: Analysis of strategy clusters and sequences. It focused on the concept of learner strategy, theoretical background, research question, research design, data collection techniques and their adaptation, and qualitative and quantitative data analysis methods in softwares MAXQDA and Statistica.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F0432" target="_blank" >GAP407/12/0432: Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů