Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076464" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076464 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek si klade za cíl seznámit s rolí strategií učení v cizojazyčné výuce na primárním stupni vzdělávání, repertoárem, který je žáky na primárním stupni vzdělávání využíván a s rolí učitele jako facilitátora strategií učení u žáků. Učitelé by měli přistupovat ke strategiím učení jako k prostředkům, které jim pomůžou posílit a zkvalitnit proces učení jejich žáků. Proto je facilitace strategií učení chápána jako nedílná součást výuky, ve které učitel vytváří dostatek příležitostí k osvojení strategiíučení a to jejich přímou implementací do cizojazyčné výuky.
Název v anglickém jazyce
Learner strategies: their role in TEYL and opportunities for their facilitation in a primary class
Popis výsledku anglicky
The paper aims to introduce the role of learner strategies in English language teaching in primary education, the repertoire of learner strategies young learners employ and the role of teacher as facilitator in the process of the shaping of learner strategies. The teacher should understand learner strategies as a means to enhance and improve the process of learning. Therefore the facilitation of learner strategies is understood as an integral part of the process of teaching and learning in which the teacher creates enough opportunities for learners to acquire learner strategies through their implementation into the foreign language curriculum.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ
ISBN
9788021068896
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
155-163
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—