Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076464" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076464 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek si klade za cíl seznámit s rolí strategií učení v cizojazyčné výuce na primárním stupni vzdělávání, repertoárem, který je žáky na primárním stupni vzdělávání využíván a s rolí učitele jako facilitátora strategií učení u žáků. Učitelé by měli přistupovat ke strategiím učení jako k prostředkům, které jim pomůžou posílit a zkvalitnit proces učení jejich žáků. Proto je facilitace strategií učení chápána jako nedílná součást výuky, ve které učitel vytváří dostatek příležitostí k osvojení strategiíučení a to jejich přímou implementací do cizojazyčné výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Learner strategies: their role in TEYL and opportunities for their facilitation in a primary class

  • Popis výsledku anglicky

    The paper aims to introduce the role of learner strategies in English language teaching in primary education, the repertoire of learner strategies young learners employ and the role of teacher as facilitator in the process of the shaping of learner strategies. The teacher should understand learner strategies as a means to enhance and improve the process of learning. Therefore the facilitation of learner strategies is understood as an integral part of the process of teaching and learning in which the teacher creates enough opportunities for learners to acquire learner strategies through their implementation into the foreign language curriculum.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ

  • ISBN

    9788021068896

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    155-163

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku