Komunikační strategie v kontextu řečové dovednosti mluvení u úspěšných žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00077505" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00077505 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační strategie v kontextu řečové dovednosti mluvení u úspěšných žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje stěžejní body designu výzkumu k disertační práci. Jsou nastíněny první výsledky první fáze výzkumu. Tyto výsledky jsou ilustrovány na příkladu tří žáků, kteří byli identifikováni jako úspěšní v řečové dovednosti mluvení při učení seangličtině jako cizímu jazyku. Jsou analyzovány jejich použité i deklarované komunikační strategie, jejich mluvený projev je podroben konverzační analýze a data jsou dokreslena o demografické údaje a další informace, které žáci uvedli o učení se řečovédovednosti mluvení.
Název v anglickém jazyce
Good Language Learners' Communication Strategies in the Context of Speaking as a Language Skill
Popis výsledku anglicky
The contribution shows the main points of the research design of dissertation thesis. These results are introduced on an example of three pupils who were identified as successful in the language skill of speaking in English as a foreign language. Their used and declared communication strategies are analyzed, their speech is analyzed via conversational analysis and additional data are provided about demographical data and other information which was mentioned by the good language learners.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů