Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikační strategie v kontextu řečové dovednosti mluvení u úspěšných žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00077505" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00077505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikační strategie v kontextu řečové dovednosti mluvení u úspěšných žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje stěžejní body designu výzkumu k disertační práci. Jsou nastíněny první výsledky první fáze výzkumu. Tyto výsledky jsou ilustrovány na příkladu tří žáků, kteří byli identifikováni jako úspěšní v řečové dovednosti mluvení při učení seangličtině jako cizímu jazyku. Jsou analyzovány jejich použité i deklarované komunikační strategie, jejich mluvený projev je podroben konverzační analýze a data jsou dokreslena o demografické údaje a další informace, které žáci uvedli o učení se řečovédovednosti mluvení.

  • Název v anglickém jazyce

    Good Language Learners' Communication Strategies in the Context of Speaking as a Language Skill

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution shows the main points of the research design of dissertation thesis. These results are introduced on an example of three pupils who were identified as successful in the language skill of speaking in English as a foreign language. Their used and declared communication strategies are analyzed, their speech is analyzed via conversational analysis and additional data are provided about demographical data and other information which was mentioned by the good language learners.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů