Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Different conceptualizations of ?language? in measuring EFL learners? accuracy development: Reflection on research findings.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00077849" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00077849 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Different conceptualizations of ?language? in measuring EFL learners? accuracy development: Reflection on research findings.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to present selected results of a research project whose aim was to investigate the development of pre-intermediate learners? communicative competence in writing. This paper focuses on the development of accuracy. The presentationof research findings is followed by reflection on the nature of language underlying the constructs of proficiency, accuracy and interaction.

  • Název v anglickém jazyce

    Different conceptualizations of ?language? in measuring EFL learners? accuracy development: Reflection on research findings.

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to present selected results of a research project whose aim was to investigate the development of pre-intermediate learners? communicative competence in writing. This paper focuses on the development of accuracy. The presentationof research findings is followed by reflection on the nature of language underlying the constructs of proficiency, accuracy and interaction.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0009" target="_blank" >EE2.3.30.0009: Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů