Different conceptualizations of ?language? in measuring EFL learners? accuracy development: Reflection on research findings.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00077849" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00077849 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Different conceptualizations of ?language? in measuring EFL learners? accuracy development: Reflection on research findings.
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this paper is to present selected results of a research project whose aim was to investigate the development of pre-intermediate learners? communicative competence in writing. This paper focuses on the development of accuracy. The presentationof research findings is followed by reflection on the nature of language underlying the constructs of proficiency, accuracy and interaction.
Název v anglickém jazyce
Different conceptualizations of ?language? in measuring EFL learners? accuracy development: Reflection on research findings.
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to present selected results of a research project whose aim was to investigate the development of pre-intermediate learners? communicative competence in writing. This paper focuses on the development of accuracy. The presentationof research findings is followed by reflection on the nature of language underlying the constructs of proficiency, accuracy and interaction.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.30.0009" target="_blank" >EE2.3.30.0009: Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů