Možnosti rozvíjení matematických pojmů v rámci Montessori předškolního vzdělávání.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00078309" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00078309 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti rozvíjení matematických pojmů v rámci Montessori předškolního vzdělávání.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o možnostech rozvoje předškolních matematických představ dětí pomocí Montessori pedagogiky. Výsledek vznikl v rámci výzkumného šetření s dětmi ve školkách s předškolní Montessori výukou.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of Development of the Mathematical Concepts in the Frame of Montessori Preschool Education
Popis výsledku anglicky
The article deals with possibilities of development of preschool mathematical concepts of children by Montessori education. The outcome arised in the frame of research with children in pre-school Montessori education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae.
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIII
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
107-115
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—