Výtvarný projev jako nástroj poznání dětí a mládeže s poruchou chování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079980" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079980 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výtvarný projev jako nástroj poznání dětí a mládeže s poruchou chování
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu v rámci dizertační práce, zabývající se kresebným projevem jedinců s poruchou chování. Výzkum se konkrétně věnuje otázkám, jakým způsobem se porucha chování u dětí a mladistvých odráží v kresebných znacích, co ovlivňujeautory během procesu tvorby a jakým způsobem dokážou pracovat s kresebným nástrojem. Výzkumné cíle a metody dizertační práce jsou zaměřeny na kresebné znaky a symboly zachycené ve výkresech. Dizertační práce řeší, jaký postoj má jedinec ke kresbě a jakvyužívá kresebný nástroj k zachycení svých pocitů, vzpomínek, hodnot a zkušeností. Dále se výzkum soustředí na kresebné znaky, tahy, dynamiku, tempo, zvládnutí zadaného úkolu a hodnotí celkový kresebný dojem výsledných prací dětí a mladistvých s poruchouchování.
Název v anglickém jazyce
Art expression to the knowledge of children and adolescent with construct disorder
Popis výsledku anglicky
This paper summarizes the results of research in the context of the thesis, dealing with the manifestation of drawing individuals with behavioral disorders. The research specifically focuses on the issues of how to conduct disorder in children and adolescents reflected in the drawing indicates what influences the authors during the design process and how they can work with the drawing tool. Research aims and methods of this dissertation are aimed at drawing characters and symbols intercepted in drawings. The dissertation addresses the attitude of the individual to the drawing used as a tool to capture your feelings, memories, values and experience. Furthermore, research will focus on drawing characters, strokes, dynamics, tempo, mastering the assignedtask and evaluates the overall impression resulting work the drawing of children and adolescents with conduct disorder.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z III. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd
ISBN
9788074786457
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
35-40
Název nakladatele
Wolters Kluwer
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—