Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tacitní znalosti studentů učitelství: metody zkoumání a první výsledky.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00081584" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00081584 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tacitní znalosti studentů učitelství: metody zkoumání a první výsledky.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je představit teoretická východiska, metody a předběžné výsledky výzkumu tacitních znalostí studentů učitelství, který je realizován na Pedagogické fakultě MU. Tacitní znalosti představují v současné době fenomén, který je často zkoumán,avšak není dostatečně vymezen. Pro účely našeho kvalitativního výzkumu tento pojem definujeme jako zprvu neuvědomovanou nebo jen částečně uvědomovanou znalost, která se nejviditelněji projevuje v soudech a úsudcích, které jedinec vynáší při řešení neplánované či obtížné situace. Zkoumáme, co o tacitních znalostech studentů učitelství vypovídá reflexe zaměřená na jejich pedagogickou činnost v průběhu praxe na základních školách a středních školách. První data byla sesbírána z písemně a ústně vyjádřenýchreflexí dvou studentek učitelství francouzského jazyka na podzim 2014.

  • Název v anglickém jazyce

    Tacit knowledge of students of teaching: research methods and first results.

  • Popis výsledku anglicky

    Cílem příspěvku je představit teoretická východiska, metody a předběžné výsledky výzkumu tacitních znalostí studentů učitelství, který je realizován na Pedagogické fakultě MU. Tacitní znalosti představují v současné době fenomén, který je často zkoumán,avšak není dostatečně vymezen. Pro účely našeho kvalitativního výzkumu tento pojem definujeme jako zprvu neuvědomovanou nebo jen částečně uvědomovanou znalost, která se nejviditelněji projevuje v soudech a úsudcích, které jedinec vynáší při řešení neplánované či obtížné situace. Zkoumáme, co o tacitních znalostech studentů učitelství vypovídá reflexe zaměřená na jejich pedagogickou činnost v průběhu praxe na základních školách a středních školách. První data byla sesbírána z písemně a ústně vyjádřenýchreflexí dvou studentek učitelství francouzského jazyka na podzim 2014.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-20049S" target="_blank" >GA13-20049S: Osvojování tacitních znalostí studenty učitelství v průběhu jejich pedagogické praxe</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů