Subjektivní koncepce některých psychometrických charakteristik dotazníků a testů u studentů PedF MU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00082343" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00082343 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://contexo.cz/cs/phdexistence5" target="_blank" >http://contexo.cz/cs/phdexistence5</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Subjektivní koncepce některých psychometrických charakteristik dotazníků a testů u studentů PedF MU
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje výsledky ankety mezi studenty různých učitelských oborů Pedagogické fakulty MU v NMgr. studiu (N=260). Anketa se zaměřila na chápání vybraných psychometrických charakteristik diagnostických nástrojů používaných v pedagogické praxi.V příspěvku jsou - krom vlastních výsledků ankety - diskutovány i možné důsledky nejčastějších mylných představ o vlastnostech a způsobu použití diagnostických nástrojů i možnosti cílené intervence.
Název v anglickém jazyce
The subjective concepts of some psychometric characteristics of questionnaires and tests among students of teaching at Faculty of Education MU
Popis výsledku anglicky
The paper presents the results of a survey among students of different teaching disciplines in the Faculty of Education of Masaryk Un. (MA study, N = 260). Poll focused on the understanding of selected psychometric characteristics of the diagnostic toolsused in educational practice. The paper - in addition to the poll results - also discussed the possible consequences of the most common misconceptions about the nature and use of diagnostic tools and possibilities of targeted interventions.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů