Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Subjektivní koncepce některých psychometrických charakteristik dotazníků a testů u studentů PedF MU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00082343" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00082343 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://contexo.cz/cs/phdexistence5" target="_blank" >http://contexo.cz/cs/phdexistence5</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Subjektivní koncepce některých psychometrických charakteristik dotazníků a testů u studentů PedF MU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje výsledky ankety mezi studenty různých učitelských oborů Pedagogické fakulty MU v NMgr. studiu (N=260). Anketa se zaměřila na chápání vybraných psychometrických charakteristik diagnostických nástrojů používaných v pedagogické praxi.V příspěvku jsou - krom vlastních výsledků ankety - diskutovány i možné důsledky nejčastějších mylných představ o vlastnostech a způsobu použití diagnostických nástrojů i možnosti cílené intervence.

  • Název v anglickém jazyce

    The subjective concepts of some psychometric characteristics of questionnaires and tests among students of teaching at Faculty of Education MU

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of a survey among students of different teaching disciplines in the Faculty of Education of Masaryk Un. (MA study, N = 260). Poll focused on the understanding of selected psychometric characteristics of the diagnostic toolsused in educational practice. The paper - in addition to the poll results - also discussed the possible consequences of the most common misconceptions about the nature and use of diagnostic tools and possibilities of targeted interventions.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů