Vliv hudebního vzdělání ve výsledcích výzkumu postojů vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086298" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086298 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv hudebního vzdělání ve výsledcích výzkumu postojů vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje analýzu výsledků výzkumu postojů vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století, který se uskutečnil v roce 2015. Z hlediska efektivity hudební výchovy prezentuji výsledky, které přinesly zajímavá fakta na základě diferenciace respondentů na výběrové soubory podle úrovně získaného hudebního vzdělání.
Název v anglickém jazyce
The influence of music education in results of a research into attitudes of university students in the Czech Republic to the classical music of the first two thirds of the 20th century
Popis výsledku anglicky
The contribution presents an analysis results of a research into attitudes of university students in the Czech Republic to the classical music of the first two thirds of the 20th century, which was carried out in 2015. In terms of the effectiveness of music education the research revealed interesting facts related to the level of music education that the respondents received.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů