Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv hudebního vzdělání ve výsledcích výzkumu postojů vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086298" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv hudebního vzdělání ve výsledcích výzkumu postojů vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje analýzu výsledků výzkumu postojů vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století, který se uskutečnil v roce 2015. Z hlediska efektivity hudební výchovy prezentuji výsledky, které přinesly zajímavá fakta na základě diferenciace respondentů na výběrové soubory podle úrovně získaného hudebního vzdělání.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of music education in results of a research into attitudes of university students in the Czech Republic to the classical music of the first two thirds of the 20th century

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution presents an analysis results of a research into attitudes of university students in the Czech Republic to the classical music of the first two thirds of the 20th century, which was carried out in 2015. In terms of the effectiveness of music education the research revealed interesting facts related to the level of music education that the respondents received.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů