Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití CAD systémů při výuce technického kreslení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086690" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086690 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití CAD systémů při výuce technického kreslení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je teoretickou výzkumnou studií a zabývá CAD systémy a jejich využitím ve výuce technického kreslení. Na vybraných příkladech je demonstrováno využití CAD na ZŠ. Součástí příspěvku je i dotazníkové šetření týkající se postojů k této problematice mezi studenty a učiteli z praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilization of CAD systems for education of technical drawing

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is theoretical research studies and focuses on CAD systems and their implementation into the teaching technical graphics. Selected examples demonstrated the use of CAD at primary schools. Survey on attitudes about this issue among students and teachers from practice is a part of this contribution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    9. didaktická konference s mezinárodní účastí, Sborník příspěvků

  • ISBN

    9788021081437

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    95-100

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku