Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: vybrané analytické postupy a výsledky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086753" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086753 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: vybrané analytické postupy a výsledky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje vybrané analytické postupy pro hodnocení rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce, konkrétně v oblasti lexikální koheze (reiterace) a gramatické koheze (konjunkce). Druhá část příspěvku prezentuje dílčí výsledky provedeného kvaziexperimentu, v jehož rámci byly oba představené postupy aplikovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Measuring the Development of Discourse Competence in EFL Academic Writing: Selected Analytical Procedures and Findings

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses selected analytical procedures for measuring development of discourse competence in EFL academic writing, specifically in the domains of lexical cohesion (reiteration) and grammatical cohesion (conjunction). The second part of the paper presents partial findings of a quasi-experimental study where both procedures were applied.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů