Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Propojení výuky chemie a anglického jazyka na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086758" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086758 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Propojení výuky chemie a anglického jazyka na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text referuje o zavedení nového vyučovacího předmětu pro studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity (především oboru Pedagogické asistentství chemie pro základní školy a Učitelství chemie pro základní školy), nazvaného Compendium of Chemistry. Předmět byl zaveden díky řešení grantového projektu MUNI/FR/0026/2014. Příspěvek nejprve informuje o dosažených výsledcích řešení grantového projektu (zejména zakoupené učebnice a vytvořený elektronický studijní materiál). V druhé části se pak text věnujevýzkumu průběhu a výsledků výuky studentů různých studijních kombinací, kteří předmět Compendium of Chemistry absolvovali v prvním roce po jeho zavedení do výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Interconnection of teaching chemistry and English at Faculty of Education, Masaryk University

  • Popis výsledku anglicky

    The article informs about the introduction of new teaching subject for students of the Faculty of Education, Masaryk University (mainly the field of study Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry), named Compendium of Chemistry. The subject was introduced through the grant project MUNI/FR/0026/2014. The article reports first about the results achieved thanks to grant project (particularly newly purchased textbooks and newly created electronic study material). In the second part, the articledeals with research focused on preceiving the subject Compendium of Chemistry by students with different study combinations and their study results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V

  • ISBN

    9788021081369

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    16-22

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku