Propojení výuky chemie a anglického jazyka na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086758" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086758 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Propojení výuky chemie a anglického jazyka na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
Popis výsledku v původním jazyce
Text referuje o zavedení nového vyučovacího předmětu pro studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity (především oboru Pedagogické asistentství chemie pro základní školy a Učitelství chemie pro základní školy), nazvaného Compendium of Chemistry. Předmět byl zaveden díky řešení grantového projektu MUNI/FR/0026/2014. Příspěvek nejprve informuje o dosažených výsledcích řešení grantového projektu (zejména zakoupené učebnice a vytvořený elektronický studijní materiál). V druhé části se pak text věnujevýzkumu průběhu a výsledků výuky studentů různých studijních kombinací, kteří předmět Compendium of Chemistry absolvovali v prvním roce po jeho zavedení do výuky.
Název v anglickém jazyce
Interconnection of teaching chemistry and English at Faculty of Education, Masaryk University
Popis výsledku anglicky
The article informs about the introduction of new teaching subject for students of the Faculty of Education, Masaryk University (mainly the field of study Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry), named Compendium of Chemistry. The subject was introduced through the grant project MUNI/FR/0026/2014. The article reports first about the results achieved thanks to grant project (particularly newly purchased textbooks and newly created electronic study material). In the second part, the articledeals with research focused on preceiving the subject Compendium of Chemistry by students with different study combinations and their study results.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z konference Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V
ISBN
9788021081369
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
16-22
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—