Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Různé přístupy k řešení úloh vedoucích na rovnice nadanými žáky prvního stupně ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086816" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086816 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Různé přístupy k řešení úloh vedoucích na rovnice nadanými žáky prvního stupně ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Učivo o rovnicích je systematicky probíráno na 2. stupni ZŠ. Přesto se žáci prvního stupně setkávají s úlohami, které je možno řešit pomocí rovnic. Mají různé možnosti, jak úlohy řešit i bez znalosti rovnic. V příspěvku ukážeme různé přístupy k řešení těchto úloh nadanými žáky prvního stupně. Výsledek vznikl v rámci výzkumu s nadanými dětmi.

  • Název v anglickém jazyce

    Various approaches to solving tasks leading to equations at primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The subject matter Equations are systematically taught at the second degree of basic school. Pupils can encounter tasks leading to solving by equations also during primary school. They can use various ways of solving, without knowledge of equations. We show various approaches to solving this tasks by talented pupils of primary school. The outcome arised in the frame of the research of talented pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV

  • ISBN

    9788021081468

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    26-36

  • Název nakladatele

    PdF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku