Umění a inkluze I.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086950" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086950 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.contexo.cz/files/other/filemanager/Files/Specka2015/Program%20a%20bulletin%202015.pdf" target="_blank" >http://www.contexo.cz/files/other/filemanager/Files/Specka2015/Program%20a%20bulletin%202015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Umění a inkluze I.
Popis výsledku v původním jazyce
Lidé s postižením bývají často vyobrazováni jako objekty pasivní podpory, ale jsou též tvůrci kulturních hodnot. Fenomén postižení může být také interpretován v evropském sociokulturním kontextu. Teoretická oblast výzkumu se zaměřuje na sociální a etickýkontext interpretace postižení skrze vizuální jazyk. Umění může být podporou osobám se speciálními vzdělávacími potřebami v procesu inkluze.
Název v anglickém jazyce
Art and Inclusion I.
Popis výsledku anglicky
People with disabilities were not only portrayed as passive artistic objects in the past, but also as the creators of cultural values. The phenomenon of disability can be interpreted in different European socio -cultural contexts. The area of theoreticalresearch focusses on social and ethical phenomena which are interpreted in works through visual language. Art could be the support of people with special needs in process of inclusion.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.30.0009" target="_blank" >EE2.3.30.0009: Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů