Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Památky nás baví 3. Potenciál kulturního dědictví pro vysokoškolské a další vzdělávání pedagogů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00087554" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00087554 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/75032333:_____/16:#0004179

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Památky nás baví 3. Potenciál kulturního dědictví pro vysokoškolské a další vzdělávání pedagogů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodiky tvorby, realizace a hodnocení kvality edukačních programů v oblasti péče o kulturní dědictví pro terciální vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Enjoying Czech Heritage 3: Handbook on Design, Implementation and Evaluation of Heritage Learning Programmes for Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    A handbook on design, implementation and evaluation of learning and training programmes for teachers becomes one of the project outputs. In general, it seeks to answer the question “How to share responsibility for sustainability of cultural heritage with adults who are involved in higher and further education”. In particular, it focuses on initial teacher training and continuing professional development. It provides a basic theoretical insight into the concept of heritage education and learning for adults and summarizes practical guidelines for the development of training programmes, including ways of communication or use of teaching and learning tools. Four examples of good practice that are presented in the last section of the book illustrate possibilities of unlocking educational potential of authentic ambience of various heritage sites (e. g. industrial area, castle and chateau, monastery, historical gardens) in order to meet the targets of both higher and further teacher education.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/DF12P01OVV014" target="_blank" >DF12P01OVV014: Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Metodika Edukace 3

  • Číslo předpisu

    Osvědčení č. 76, č.j. MK 2186/2016 OVV, č,j, MK-S 16045/2015 OVV

  • Technické parametry

    MK-S13334/2014OVV

  • Ekonomické parametry

    Uvadí jak využít objekty, jako jsou zámky a hrady, a jejich depozitář v souvislosti s edukací.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo kultury, Maltézské náměstí 1, 118 11 Praha 1, Odbor výzkumu a vývoje

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů