Postoje vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě poslední třetiny 20. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00092884" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00092884 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoje vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě poslední třetiny 20. století
Popis výsledku v původním jazyce
V předkládané monografii kolektiv autorů teoreticky reflektuje výsledky rozsáhlého sociologického empirického výzkumu (MUNI/A/0990/2015), který v roce 2016 provedl výzkumný tým Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Autoři textu zkoumají hudební preference artificiální hudby poslední třetiny 20. století u vysokoškolských studentů v České republice a tím uzavírají projekt výzkumu hudebnosti, který mapoval široké spektrum problémů a efektivity všeobecné hudební výchovy v České republice na základních a středních školách. Navazují na provedené výzkumy v letech 2011–2015. (MUNI/A/0885/2011, MUNI/A/0711/2012, MUNI/A/1309/2014) při použití techniky zvukového online dotazníku.
Název v anglickém jazyce
The Attitudes of University Students in the Czech Republic to the Art Music of the Last One-Third of the 20th Century
Popis výsledku anglicky
In the presented monograph, authors theoretically reflect the results of an extensive empirical sociological research (MUNI/A/0990/2015), which a research team of the Department of Music at the Faculty of Education of Masaryk University conducted in Brno in 2016. The authors of the text examine the musical preferences of university students in the Czech Republic for artificial music of the last third of the 20th century, thus completing the project of the research of musicality which has mapped a wide spectrum of the problems and efficacy of general music education in the Czech Republic in primary and secondary schools. They expand on the research carried out in the years 2011–2015. (MUNI/A/0885/2011, MUNI/A/0711/2012, MUNI/A/1309/2014), using the technique of an online sound questionnaire.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021084421
Počet stran knihy
282
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—