Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Reflection of the Basic Cosmology Hypothesis

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00096566" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00096566 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://universitypublications.net/ajs/0702/html/toc.html" target="_blank" >http://universitypublications.net/ajs/0702/html/toc.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Reflection of the Basic Cosmology Hypothesis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The qualitative study in which students were encouraged to appreciate the purposes, differences, and connections between scientific text, which must meet certain criteria, and extended poetry metaphor. The study highlights the power of poetry to stimulate observation, imagination, and emotion in science teaching. Proper examples of poems, could be used to demonstrate its capacity to provide both a formal and playful tool by which to examine the language of science.

  • Název v anglickém jazyce

    The Reflection of the Basic Cosmology Hypothesis

  • Popis výsledku anglicky

    The qualitative study in which students were encouraged to appreciate the purposes, differences, and connections between scientific text, which must meet certain criteria, and extended poetry metaphor. The study highlights the power of poetry to stimulate observation, imagination, and emotion in science teaching. Proper examples of poems, could be used to demonstrate its capacity to provide both a formal and playful tool by which to examine the language of science.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The Academic Journal of Science

  • ISSN

    2165-6282

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Vol. 07

  • Číslo periodika v rámci svazku

    No. 02

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    309-312

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus