The Reflection of the Basic Cosmology Hypothesis
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00096566" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00096566 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://universitypublications.net/ajs/0702/html/toc.html" target="_blank" >http://universitypublications.net/ajs/0702/html/toc.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Reflection of the Basic Cosmology Hypothesis
Popis výsledku v původním jazyce
The qualitative study in which students were encouraged to appreciate the purposes, differences, and connections between scientific text, which must meet certain criteria, and extended poetry metaphor. The study highlights the power of poetry to stimulate observation, imagination, and emotion in science teaching. Proper examples of poems, could be used to demonstrate its capacity to provide both a formal and playful tool by which to examine the language of science.
Název v anglickém jazyce
The Reflection of the Basic Cosmology Hypothesis
Popis výsledku anglicky
The qualitative study in which students were encouraged to appreciate the purposes, differences, and connections between scientific text, which must meet certain criteria, and extended poetry metaphor. The study highlights the power of poetry to stimulate observation, imagination, and emotion in science teaching. Proper examples of poems, could be used to demonstrate its capacity to provide both a formal and playful tool by which to examine the language of science.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The Academic Journal of Science
ISSN
2165-6282
e-ISSN
—
Svazek periodika
Vol. 07
Číslo periodika v rámci svazku
No. 02
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
309-312
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—