Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vyučování v českém jazyce z hlediska aktuálních výukových trendů se zřetelem k potřebám české minority v Chorvatsku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00099838" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00099838 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vyučování v českém jazyce z hlediska aktuálních výukových trendů se zřetelem k potřebám české minority v Chorvatsku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Workshop byl zaměřen na prezentaci vědeckých výzkumů pracovišť Pedagogické fakulty MU v oblasti pedagogiky, didaktiky českého jazyka a inkluzívního vzdělávání. Workshop se uskutečnil ve spolupráci se základními a mateřskými školami v Hodoníně za účasti českých pedagogů pedagogů českých menšinových škol z Chorvatska. Účastníci měli možnost čerpat ze závěrů výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443) a projektu Moderní mluvnice češtiny (ESF CZ.1.07/2.2.00/15.0275) a konfrontovat aktuální poznatky z oblasti jazykového vzdělávání a z oblasti aplikace inkluze do vzdělávání v České republice a v Chorvatsku.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching in Czech from the point of view of current educational trends, taking into account the needs of the Czech minority in Croatia

  • Popis výsledku anglicky

    The workshop focused on the presentation of scientific research at the departments of the Pedagogical Faculty of MU in the field of pedagogy, Czech didactics and inclusive education. The workshop took place in cooperation with the primary and nursery schools in Hodonín with the participation of Czech teachers of Czech minority teachers from Croatia. The participants were able to draw on the conclusions of the research project Special needs of pupils in the context of the Framework Educational Program for Basic Education (MSM0021622443) and the Modern Greek Grammar Project (ESF CZ.1.07 / 2.2.00 / 15.0275) and to confront the current knowledge of language education and application inclusion in education in the Czech Republic and Croatia.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Hodonín

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    48

  • Počet zahraničních účastníků

    31

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce