Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100104" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá konstrukčím výzkumem učebnice pro výuku ESP. První část příspěvku představuje koncepci konstrukčního výzkumu a druhá část příspěvku popisuje metodologii výzkumného designu. Zaměřuje se na výzkumné cíle, jednotlivé fáze výzkumu, popis výzkumných souborů a výzkumných nástrojů. V závěru autorka formuluje výzkumné předpoklady a vysvětluje, jak mohou výsledky ovlivnit pedagogickou praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Design-Based Research of a Coursebook for ESP

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the design-based research of a coursebook for ESP. The first part of this paper frames the concept of design-based research. The second part outlines my own research design. It focuses on the research objectives, individual stages of the research, description of research samples and data collection methods. Finally, I make assumptions which my research should or should not justify and explain how its results can be applied to educational practice.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů