Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The volume and intensity of motoric load of primary school children in the implementation of integrated fieldwork education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00101741" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00101741 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14410/17:00101742

  • Výsledek na webu

    <a href="https://conference.fsps.muni.cz/media/3018991/book-of-abstracts-final-2.pdf" target="_blank" >https://conference.fsps.muni.cz/media/3018991/book-of-abstracts-final-2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The volume and intensity of motoric load of primary school children in the implementation of integrated fieldwork education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on children´s physical activity during the school day. Italso deals with the integrated field work as one of the forms of teaching and its possible influence on the children´s physical activity throughout a school day at primary schools. In the research we analysed each method of teaching in terms of the amount of steps the pupils reached and their metabolic rate. The minor aim is to verify the use of ActiGraph accelerometers by teachers at schools and to provide basic information about the devices to the potential users.

  • Název v anglickém jazyce

    The volume and intensity of motoric load of primary school children in the implementation of integrated fieldwork education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on children´s physical activity during the school day. Italso deals with the integrated field work as one of the forms of teaching and its possible influence on the children´s physical activity throughout a school day at primary schools. In the research we analysed each method of teaching in terms of the amount of steps the pupils reached and their metabolic rate. The minor aim is to verify the use of ActiGraph accelerometers by teachers at schools and to provide basic information about the devices to the potential users.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA16-00695S" target="_blank" >GA16-00695S: Terénní výuka jako silná výuková strategie</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů