Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

USING COMMERCIALS IN RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE TEACHING

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104475" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104475 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/munispace/catalog/book/1018" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/munispace/catalog/book/1018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9077-2018" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-9077-2018</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Ispolzovanije reklamy v praktike prepodavanija RKI

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ispolzovanije autentičnych materialov — odin iz al’ternativnych sposobov razvitija kommunikativnoj kompetěncii učašichsja po sravněniju s tradicionnymi matěrialami, predlagajemymi v učebnikach. V dannoj stat‘je rassmatrivajutsja voprosy ispolzovanija reklamnych matěrialov v kačestve odnogo iz vidov autentičnych matěrialov v praktike prepodavanija russkogo jazyka kak inostrannogo. V stat’je analizirujutsja osnovnyje podchody k ispolzovaniju reklamy na urokach inostrannogo jazyka, razbirajutsja preimuščestva jego ispolzovanija, a takže vyjavljajutsja osnovnyje kriterii otbora reklamnych matěrialov dlja zaňjatij po RKI. V stat’je privod’atsja konkretnyje primery ispolzovanija reklamy na urokach RKI i dělajetsja vyvod o celesoobraznosti jejo primeněnija dlja razvitija ključěvych kompetěncij učaščhichsja.

  • Název v anglickém jazyce

    USING COMMERCIALS IN RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE TEACHING

  • Popis výsledku anglicky

    The use of authentic materials is one of the alternative ways of developing learners’ communicative scompetence in comparison with the traditional materials offered in textbooks. The article discusses the use of commercial materials as one of the types of authentic materials in the practice of Russian language teaching. The article examines the main approaches to the use of commercials in foreign language classroom, analyses the advantages of its use, and states the main criteria for selecting commercial materials for Russian as a foreign language classes. The article provides the examples of task based on the use of commercials and concludes if using commercials in Russian language teaching is beneficial way to develop key competencies of learners.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Current issues of the Russian language teaching XIII

  • ISBN

    9788021090774

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    208-216

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000527800600025