Charakteristika práce metodiků prevence na středních školách v metropoli
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104834" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104834 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Charakteristika práce metodiků prevence na středních školách v metropoli
Popis výsledku v původním jazyce
Pomocí strukturovaného rozhovoru bylo osloveno 5 informantů - metodiků prevence na záměrně vybraných pražských středních školách. Bylo mapováno jejich vzdělání, pracovní vytížení, financování, typy a formy preventivních aktivit ve školách, možnosti spolupráce s dalšími organizacemi, dostupnost prevence pro žáky. Dotazované osoby mají kromě preventivního působení ve školách i další výukové povinnosti, funkce metodika prevence není vždy honorována a zahrnuta do pedagogického úvazku. Preventivní aktivity jsou nejčastěji realizovány formou přednášek v průběhu běžné výuky, financovány školou a pro žáky bezplatné. Všichni informanti absolvovali specializační kurzy a dále se vzdělávají.
Název v anglickém jazyce
Characteristics of the methodist' of prevention work on secondary schools in the metropolis
Popis výsledku anglicky
Using a structured interview, 5 informants - methodists of prevention were invited to the intentionally selected Prague secondary schools. Their education, workload, financing, types and forms of preventive activities in schools, possibilities of cooperation with other organizations, availability of prevention for pupils were mapped. In addition to preventive activities in schools, the interviewed persons have other teaching duties, the function of the methodist is not always honored and included in the teaching work. Preventive activities are most often carried out in the form of lectures in the course of normal education, funded by the school and for students free of charge. All informants have completed specialized courses and are further educated.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů