Young children's concepts of geometrical shapes
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
https://www.researchgate.net/publication/331114419_Young_children%27s_concepts_of_geometric_shapes
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Young children's concepts of geometrical shapes
Popis výsledku v původním jazyce
The monotematic publication is a partial output of a three year long research project named "Geometric conceptions and misconceptions of pre-school and school age children". The aim of this publication is providing readers with current scientific findings concerning preschool and younger school age children's cognitive proces in regard geometry.
Název v anglickém jazyce
Young children's concepts of geometrical shapes
Popis výsledku anglicky
The monotematic publication is a partial output of a three year long research project named "Geometric conceptions and misconceptions of pre-school and school age children". The aim of this publication is providing readers with current scientific findings concerning preschool and younger school age children's cognitive proces in regard geometry.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9781787269897
Počet stran knihy
241
Název nakladatele
Pearson
Místo vydání
Harlow
Kód UT WoS knihy
—
Základní informace
Druh výsledku
B - Odborná kniha
OECD FORD
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Rok uplatnění
2018