Projekt „Podpora rozvoje digitální gramotnosti“ a současné multimediální zázemí v hudebním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106428" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106428 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1149" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1149</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projekt „Podpora rozvoje digitální gramotnosti“ a současné multimediální zázemí v hudebním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek si klade za cíl seznámit zájemce o problematiku multimédií a moderních technologií ve vzdělávání s projektem „Podpora rozvoje digitální gramotnosti“, na jehož realizaci se vedle pracovišť mnoha českých univerzit podílí i Katedra hudební výchovy Pedagogické fakulty MU. Jsou zde prezentovány jak vstupní předpoklady a institucionální podpora projektu, tak i jeho plánované výstupy a praktická aplikace výsledků. Příspěvek dále nabízí přehled stavu zavádění multimédií do škol, odkazující na výzkumy Katedry hudební výchovy v minulých letech, včetně letošního výzkumu zaměřeného na základní umělecké školy. V závěrečné části textu jsou představeny vybrané aktuální možnosti multimediálních prostředků s možnostmi jejich využití v hudebním vzdělávání. Příspěvek vznikl v rámci projektu Podpora rozvoje digitální gramotnosti (CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_036/0005366).
Název v anglickém jazyce
The Project “The Support of Digital Literacy Development” and the Current Multimedia Background in Music Education
Popis výsledku anglicky
The main aim of the contribution is to familiarize those who are interested in multimedia and modern technologies in music education with the project “The Support of Digital Literacy Development”, in which The Department of Music at The Faculty of Education of Masaryk University participates. All the inputs and outputs of the project are presented, as well as the practical use of the outcomes. The paper also offers an overview of the current state of using multimedia in music education, which follows the research activities of The Department of Music including the latest research which focuses on music schools. Finally, certain news and recent options of use of multimedia and technologies for music teachers are pointed out. This contribution was created within the project The Support of Digital Literacy Development (CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_036/0005366).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů