Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cooperative Writing - Challenge for Writing Methodology as well as for Research Methodology

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106448" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106448 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Kooperatives Schreiben – schreibdidaktische und forschungsmethodologische Herausforderung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Einen guten Text zu schreiben stellt für die DaF-Lernenden eine Herausforderung dar und ist mit einem mühsamen Prozess verbunden. Kooperatives Schreiben als schreibdidaktische Methode kann durch Sensibilisierung für die Schreibprozesse einen Weg zum guten Text öffnen, als Forschungsmethode der Erhebung und Untersuchung authentischer Schreibprozesse dienen. Der Beitrag will eine Pilotuntersuchung der Interaktion beim kooperativen Schreiben bei Germanistikstudierenden mittels der ethnomethodologischen Konversationsanalyse vorstellen.

  • Název v anglickém jazyce

    Cooperative Writing - Challenge for Writing Methodology as well as for Research Methodology

  • Popis výsledku anglicky

    Writing a good text is a great challenge for students of German as a foreign language and usually a lengthy process. Cooperative writing as a teaching and learning method can open the way to a good text by sensitizing the writing process. It can be also used a research method for exploring authentic processes during writing interaction. The paper presents the pre-research of the interaction in the co-operative writing of German students using ethnomethodological conversational analysis.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů