Akční výzkum - využití principů autonomie žáka na 2. stupni ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00113035" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00113035 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Akční výzkum - využití principů autonomie žáka na 2. stupni ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Ve své prezentaci stručně představuji svůj akční výzkum zabývající se uplatněním principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ.
Název v anglickém jazyce
Action research - employing the principles of learner autonomy in lower-secondary classes
Popis výsledku anglicky
In my presentation, I briefly introduce my action research which deals with using the principles of learner autonomy in my lower-secondary English classes.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů