Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výtvarné vzdělávání ve školní praxi - sen a skutečnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F22%3A00125997" target="_blank" >RIV/00216224:14410/22:00125997 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://konferencia.kreativnevzdelavanie.sk/aktualny-zbornik/" target="_blank" >https://konferencia.kreativnevzdelavanie.sk/aktualny-zbornik/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výtvarné vzdělávání ve školní praxi - sen a skutečnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek ukazuje na konkrétním příkladu jedné mateřské školy současný stav a problémy výtvarného vzdělávaní v českém školství. Autorky textu se snaží nalézat příčiny a také cesty, jak z tohoto „začarovaného kruhu“ vystoupit. Článek reflektuje a demonstruje výsledky výzkumných šetření, ze kterých vyplývá převažující způsob vedení výtvarných činností a jejich následné výstupy. Text se věnuje také problematice profesního vzdělávání budoucích učitelů a možnostech změny diskurzu výtvarného vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    ART EDUCATION IN THE TEACHING PRACTICE – THE DREAM AND THE REALITY

  • Popis výsledku anglicky

    The paper shows on the example of one particular kindergarten the current state and problems of art education in the Czech education system. The authors of the text try to find the causes and ways to get out of this „vicious circle“. The article reflects and demonstrates the results of research investigations, which show the prevailing way of conducting creative activities and their subsequent outputs. The text also addresses the issue of professional education of future teachers and the possibilities of changing the discourse of art education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CREA-AE 2022. Kreatívne reflexívne emocionálne alternatívne – umelecké vzdelávanie. Zborník z elektronickej vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou.

  • ISBN

    9788022355056

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    48-55

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku