Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of teaching competencies of GfL students in bilateral teacher training education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F22%3A00126741" target="_blank" >RIV/00216224:14410/22:00126741 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://studiagermanistica.osu.eu/all-issues/2022/30/" target="_blank" >https://studiagermanistica.osu.eu/all-issues/2022/30/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15452/StudiaGermanistica.2022.30.0007" target="_blank" >10.15452/StudiaGermanistica.2022.30.0007</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Lehrkompetenzentwicklung von DaF-Studierenden in einer binationalen universitären Ausbildungskooperation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In der Lehrerausbildung bieten Praxisphasen den Studierenden die Möglichkeit, ihre Fähigkeiten weiterzuentwickeln und ihren eigenen Unterricht zu professionalisieren. In einem bilateralen Kooperationsprojekt haben Lehramtsstudierende aus der Tschechischen Republik und Österreich gemeinsam eine Unterrichtswoche nach dem Konzept des problembasierten Lernens vorbereitet und als Projektwoche an einem tschechischen Gymnasium durchgeführt. Die individuellen Überlegungen der Studierenden hinsichtlich ihrer Entwicklung der pädagogischen Fähigkeiten und der Persönlichkeit in der Projektarbeit werden ausgewertet. Die Ergebnisse zeigen den Nutzen der die Integration praktischer bilateraler Unterrichtserfahrungen in den Lehrplan.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of teaching competencies of GfL students in bilateral teacher training education

  • Popis výsledku anglicky

    In teacher training, practical phases offer students the opportunity to further develop their skills and professionalize their own teaching. In a bilateral cooperation project, student teachers from the Czech Republic and Austria jointly prepared a week of teaching according to the concept of problem-based learning and carried it out as a project week at a Czech grammar school. The individual considerations of the students regarding their development of teaching skills and personality in project work are evaluated. Results indicate the benefit of integrating practical bilateral teaching experiences into the curriculum.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Ostravienis Studia Germanistica

  • ISSN

    1803-408X

  • e-ISSN

    2571-0273

  • Svazek periodika

    2022

  • Číslo periodika v rámci svazku

    30

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    93-111

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85138611912