Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hrdinové ve výtvarné animaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F22%3A00138953" target="_blank" >RIV/00216224:14410/22:00138953 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.33542/EDU2022-2-0" target="_blank" >https://doi.org/10.33542/EDU2022-2-0</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.33542/EDU2022-2-0" target="_blank" >10.33542/EDU2022-2-0</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hrdinové ve výtvarné animaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek navazuje na workshop Cesta hrdiny, realizovaný v roce 2022. Úvodní část sleduje postoj k hrdinství v umění, historii a společenských vědách a začleňuje téma hrdiny do umělecké a pedagogické praxe. V následujících částech jsou popsány klíčové momenty realizovaných workshopů a možnosti propojení plošné a prostorové tvorby s animací v pedagogické praxi, které dokazují, že využití digitálních technologií je nedílnou součástí vizuální kultury a inovativních přístupů v umělecké pedagogice.

  • Název v anglickém jazyce

    HEROES IN ART ANIMATION

  • Popis výsledku anglicky

    The paper continues the Hero's Journey workshops, realized in 2022. The introductory part traces the attitude towards heroism in art, history and social sciences and implements the hero's theme into artistic and pedagogical practice. In the following sections, the critical moments of the realized workshops are described the possibilities of connecting surface and spatial creation with animation in pedagogical practice, which demonstrate that the use of digital technologies is an integral part of visual culture and innovative approaches in art pedagogy.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60401 - Arts, Art history

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Edukácia, vedecko-odborný časopis

  • ISSN

    1339-8725

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    35-46

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus