Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mnohoúhelníky a jejich analytické vyjádření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F23%3A00132581" target="_blank" >RIV/00216224:14410/23:00132581 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://emejournal.upol.cz/Issues/Vol5No1/Vol5No1_Beranek.pdf" target="_blank" >https://emejournal.upol.cz/Issues/Vol5No1/Vol5No1_Beranek.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mnohoúhelníky a jejich analytické vyjádření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na základních školách. Tématem příspěvku jsou náměty pro problémovou výuku v matematice na středních a vysokých školách. Je řešen problém, jak vyjádřit zadaný rovinný geometrický útvar (např.jednoduchou lomenou čáru nebo mnohoúhelník) pomocí jediné rovnice s absolutními hodnotami v proměnných x, y. Při řešení je využíván i matematický program Derive.

  • Název v anglickém jazyce

    Polygons and their analytical representation

  • Popis výsledku anglicky

    The article was created as the result of the research oriented at innovation of the content and forms of primary school mathematics teaching. The article offers ideas for problem teaching in mathematics at secondary schools and universities. There is being solved the problem of expressing the given planar geometrical figure (e.g. a simple polygonal line or a polygon) using one equation with absolute values of variables x, y. While solving the computer mathematical program Derive is used.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Elementary Mathematics Education Journal

  • ISSN

    2694-8133

  • e-ISSN

    2694-8133

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    6-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus