Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Igor Zhoř a brněnská škola galerijního vzdelávaní

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F24%3A00138027" target="_blank" >RIV/00216224:14410/24:00138027 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MR_creaae_2024.pdf" target="_blank" >https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MR_creaae_2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Igor Zhoř a brněnská škola galerijního vzdelávaní

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumná studie analyzuje brněnské průkopnické aktivity v oblasti zprostředkování umění a galerijní edukace, jejichž iniciátorem byl Igor Zhoř. Výzkum interpretuje Zhořovy aktivity ze 60.let 20. století jako průkopnický počátek dnešního "edukačního obratu".

  • Název v anglickém jazyce

    Igor Zhoř and the Brno School of Gallery Education

  • Popis výsledku anglicky

    The research study analyses Brno's pioneering activities in the field of art mediation and gallery education, initiated by Igor Zhoř. The research interprets Zhoř's activities from the 1960s as the pioneering beginning of today's "educational turn".

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CREA-AE 2024 Kreatívne reflexívne emocionálne alternatívne – umelecké vzdelávanie. Zborník z elektronickej vedeckej konferencie

  • ISBN

    9788022359153

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    191-198

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Univerzity Komenského, Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    on-line

  • Datum konání akce

    1. 1. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku