Návrh diagnostických a metodických postupů pro práci učitelek s tělesně postiženými dětmi v běžných i speciálních mateřských školách.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F95%3A00030787" target="_blank" >RIV/00216224:14410/95:00030787 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Návrh diagnostických a metodických postupů pro práci učitelek s tělesně postiženými dětmi v běžných i speciálních mateřských školách.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je určen pro učitelky mateřských škol, které vzdělávají děti s tělesným postižením. Předmětem zájmu je speciálně pedagogická diagnostika.
Název v anglickém jazyce
Proposal of Assessment Methods for Teachers of Pupils with Physical Impairments in Mainstream and Special Preschools
Popis výsledku anglicky
This article is written for teachers at preschools, who teach children with physical disability. It focuses on special education assessment.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
1995
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Komplexní systém výchovně-vzdělávací péče o děti a mladistvé s tělesným postižením.
ISBN
80-85801-47-7
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
—
Počet stran knihy
120
Název nakladatele
SEPTIMA
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—