Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F99%3A00005906" target="_blank" >RIV/00216224:14410/99:00005906 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na vytváření učitelských kompetencí v předmětu vlastivěda.
Název v anglickém jazyce
Teaching
Popis výsledku anglicky
Education in primary school of pedagogical constructivism.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F98%2F1375" target="_blank" >GA406/98/1375: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Budoucí učitelé na souvislé praxi
ISBN
80-85931-73-7
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
53
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—