Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sportovní hra jako prostředek sociální komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F08%3A00033753" target="_blank" >RIV/00216224:14510/08:00033753 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sportovní hra jako prostředek sociální komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prostředí sportovních her je charakteristické nadstandardními socializačními procesy. Zvláště v societách týmových her se tvoří jakési účelové sportovní prostředí, které je předpokladem naplňování atributů jak sociální, tak herní komunikace. Některé zvláštnosti lze pozorovat v individuálních sportovních hrách, které vyžadují nadmíru promyšlený proces sociální komunikace směřující ke kvalitě sociálních vztahů. Výsledkem kompetentních přístupů mohou být komunikační pochody a z nich vyplývající interakčníprocesy s následnou přirozenou socializací hráčů. Hry svou rozmanitostí a neopakovatelností procesů přitahují množství příznivců, kteří nacházejí v široké herní proceduře zdroj svého individuálního životního uspokojení.

  • Název v anglickém jazyce

    SPORT GAME AS MEAN OF SOCIAL COMMUNICATION

  • Popis výsledku anglicky

    The setting of sport games is characteristic due to its non-standard socializing processes. Particularly in societies of team games we may find a kind of purposive sport setting which is the precondition of fulfilling the attributes of social and game communication. We may see several particularities in individual sport games that require exceedingly well thought out process of social communication leading to the quality of social relations in individual games. The result of competent approaches may befound in communication processes and therefore in interaction processes with the consequential natural socialization of players. Sport games attract many fans due to their variability and non-repeatedness of processes. The sport fans find the source of their individual life satisfaction in a wide variety of game procedures.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů