Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Máme možnosti zvýšení pohybové aktivnosti žáků na základní škole?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F08%3A00034071" target="_blank" >RIV/00216224:14510/08:00034071 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Máme možnosti zvýšení pohybové aktivnosti žáků na základní škole?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá postupnou a stále se zvyšující pohybovou nedostatečností mladé generace ve školním věku. Jednou z možností zvyšování objemu pohybové aktivity žáků je využití tvorby Školního vzdělávacího programu a začlenění integrované výuky do plánua vytváření programů, ve kterých bude vzdělávací proces jiných předmětů smysluplně spojen s pohybem. Nejvhodnější způsob realizace je prostřednictvím neformálního kurikula, mimoškolní výuky. Mezifakultní projekt Integrovaná geografická terénní praxe s pohybovými aktivitami je společné úsilí na rozvoji integrované výuky ve vzdělávání učitelů pro základní školu ve které se spojuje intenzivněji vzdělávací proces a pohyb.

  • Název v anglickém jazyce

    Do We have the Possibility to Improve the Student Physical Activities at the Middle School?

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the issue physical activities in an educational process at the middle school. School is the main guarantor of aims fulfilment in the field of a sufficient amount of physical activities of children and youth. One of suitable way for extension of physical activities at school is by force of informal curriculum, fieldwork. For this way of teaching it is a suitable connection with science subjects during fieldwork, which has a lot of organizational forms and methods and they can usephysical activity not only as a means of displacement but also for a variegation of teaching.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů