Use of Psychomotor Exercises in Communication Development in Primary School Pupils
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F08%3A00035338" target="_blank" >RIV/00216224:14510/08:00035338 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Use of Psychomotor Exercises in Communication Development in Primary School Pupils
Popis výsledku v původním jazyce
The paper introduces the field of psychomotorics which arises from the theory of experience and affects our health, personality development, aesthetic perception, interpersonal relations, moral, spiritual area and communication development via motor activities. Via play activities with motivation features we may quickly recognize and influence several human characteristics not only in relation to communication. The theoretical analysis of this topic presents a phenomenon that can be widely used at school as well as in interpersonal communication.
Název v anglickém jazyce
Use of Psychomotor Exercises in Communication Development in Primary School Pupils
Popis výsledku anglicky
The paper introduces the field of psychomotorics which arises from the theory of experience and affects our health, personality development, aesthetic perception, interpersonal relations, moral, spiritual area and communication development via motor activities. Via play activities with motivation features we may quickly recognize and influence several human characteristics not only in relation to communication. The theoretical analysis of this topic presents a phenomenon that can be widely used at school as well as in interpersonal communication.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
ISBN
978-80-7315-167-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—