Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Use of Psychomotor Exercises in Communication Development in Primary School Pupils

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F08%3A00035338" target="_blank" >RIV/00216224:14510/08:00035338 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Use of Psychomotor Exercises in Communication Development in Primary School Pupils

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper introduces the field of psychomotorics which arises from the theory of experience and affects our health, personality development, aesthetic perception, interpersonal relations, moral, spiritual area and communication development via motor activities. Via play activities with motivation features we may quickly recognize and influence several human characteristics not only in relation to communication. The theoretical analysis of this topic presents a phenomenon that can be widely used at school as well as in interpersonal communication.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of Psychomotor Exercises in Communication Development in Primary School Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the field of psychomotorics which arises from the theory of experience and affects our health, personality development, aesthetic perception, interpersonal relations, moral, spiritual area and communication development via motor activities. Via play activities with motivation features we may quickly recognize and influence several human characteristics not only in relation to communication. The theoretical analysis of this topic presents a phenomenon that can be widely used at school as well as in interpersonal communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností

  • ISBN

    978-80-7315-167-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku