Intergenerational support among teachers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F10%3A00048692" target="_blank" >RIV/00216224:14510/10:00048692 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Intergenerationale Unterstützung unter Lehrern
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag fokussiert ausgewählte Aspekte der intergenerationalen Beziehungen unter den Grundschullehrer/innen. Der erste Textabschnitt fasst einige theoretische Ansätze zur Problematik der Lehrerposition in späteren Phasen deren Schulkarriere sowie zuerwarteten Aspekten deren Leistungen zugunsten der jüngeren Kollegen sowie der ganzen Schulanstalt zusammen. Der zweite Abschnitt präsentiert dann ausgewählte Daten einer Forschungserhebung, in der u.a. die Fragen nach Unterstützung älterer Lehrer und gegenseitiger Hilfe unter den Lehrergenerationen untersucht worden sind.
Název v anglickém jazyce
Intergenerational support among teachers
Popis výsledku anglicky
The article focuses on selected aspects of intergenerational relationships among school teachers. The first text section summarizes some theoretical approaches to the problem of teacher positions in later stages of their school career, as well as aspectsof their expected benefits in favor of younger colleagues and the whole school institution. The second section then presents selected data from a research survey in which others the questions about support for older teachers and mutual help have been studied under the teacher generations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0176" target="_blank" >GA406/08/0176: Učitelé v pozdní fázi kariéry</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New Pathways in The Professional Development of Teachers
ISBN
978-3-643-50153-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
LIT Verlag
Místo vydání
Munster
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000287980000009