Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum stresu ve škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F10%3A00053769" target="_blank" >RIV/00216224:14510/10:00053769 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum stresu ve škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Při řešení Výzkumného záměru Škola zdraví 21 jsme se mimo jiné zaměřili také na výzkum stresu ve škole. Zkoumali jsme vlivy, způsobující stres u dětí ve školním prostředí a současně jsme hledali možnosti jak vysoký stres odstraňovat pomocí pohybových aktivit, zejména tělesné výchovy. Děti v současné škole příliš stresované nejsou. Součástí našeho výzkumu byl výzkum stresu u učitelů. Zjistili jsme, že stres kolísá se školním obdobím a učitelé vykazují vysokou hladinu stresu. I zde jsme nabízeli pohybovéaktivity pro odbourávání stresu

  • Název v anglickém jazyce

    Research on Stress in School

  • Popis výsledku anglicky

    As we have have testified in our research, the level of stress in the school environment directly influences all its participants. Teachers have proved a high level of stress in this research. As an outcome of the proposed and applied methods we have learnt it is necessary to respect the offered help by means of selected physical activities according to the specialisation of every single person, i.e. with the individual approach. Special sets of physical activities have been built up from the proposed methods and we may divide them into three basic areas ? sports physical activities, psychomotricity and its alternatives and kinesiotherapy and its alternatives.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    28. Psychologické dny

  • ISBN

    978-80-213-2193-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    78-84

  • Název nakladatele

    Českomoravská psychologická společnost a Provozně ekonomická fakulta ČZU v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    8. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku