Vztah učitelů tělesné výchovy základních škol k výuce úpolů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F13%3A00079564" target="_blank" >RIV/00216224:14510/13:00079564 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6291-2013" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6291-2013</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6291-2013" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-6291-2013</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vztah učitelů tělesné výchovy základních škol k výuce úpolů
Popis výsledku v původním jazyce
Už několik desetiletí můžeme pozorovat jisté obavy učitelů zařazovat širokou škálu úpolových aktivit do školní tělesné výchovy. Zařazování úpolů do vzdělávacího procesu je často problematické a ze zkušeností plyne, že učitelé nedostatečně znají problematiku úpolů. Předpokládali jsem, že to může být i zkresleným pohledem na konkretizaci učiva v učebních osnovách. I Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (2003) jmenuje obsah úpolů velmi nespecificky. Autoři této studie dlouhodobě sledují stavvýuky na základních školách. Nejdříve se zajímali o skutečný stav výuky úpolů na vybraných základních školách v Jihomoravském kraji a dále s pomocí svých studentů v Jihočeském a Olomouckém kraji. Ve zmíněné kapitole jsou porovnána data z těchto tří krajů.
Název v anglickém jazyce
Relationship of physical education teachers of primary schools for teaching combatives
Popis výsledku anglicky
For decades, we can observe some concerns teachers assign a wide range of combat activities in school physical education. Spool combatives in education is often difficult and the experience shows that teachers insufficiently known issues combatives. I assumed it might be a distorted view of the specification of the curriculum in the curriculum. Framework Educational Programme for Basic Education (2003) combatives name contains very specific. The authors continuously monitors the status of teaching in primary schools. First, interested in the actual state of teaching combatives in selected primary schools in the South Region and with the help of his students in the South and the Olomouc region. In that chapter are compared the data from these three regions.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Společenský význam gymnastiky, tance a úpolů
ISBN
9788021062900
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
84-95
Počet stran knihy
167
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—