Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lidské zdroje v podnikové ekonomice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F01%3A00004798" target="_blank" >RIV/00216224:14560/01:00004798 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lidské zdroje v podnikové ekonomice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Lidské zdroje jsou v podniku synonymem pro výrobní faktor práce. Personální marketing je rozšiřujícím pohledem na výrobní faktor práce. Na rozdíl od vymezování výrobního faktoru práce prostřednictvím připravenostia ochoty k pracovnímu výkonu, dává personální marketing členitější čtyřfaktorové členění.Do oblasti personálních aktivit podniku výrazněji implementuje tržní principy. Posiluje se tržní pojetí výrobního faktoru práce v podnikové praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Human sources ...

  • Popis výsledku anglicky

    Human sources indicate the produktion work factor. The personal marketing is doctrine discoursing optimum structuralisation of the personal domain. It reflects enriched view at the economic nature of the production work factor. Contrary to the work factor general definition as the measure preparedness and readiness to preform the work, the general definition of the work factor as an elementary measure of the preparedness and hospitability, the personal marketing uses the said four factors as the whole.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F00%2F0368" target="_blank" >GA402/00/0368: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Faktory úspěšnosti podniku

  • ISBN

    80-210-2708-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    93

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku