Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F04%3A00009659" target="_blank" >RIV/00216224:14560/04:00009659 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem toho článku je analyzovat možnosti podpory marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů. K dosažení tohto cíle byla provedena analýza příslušných operačních programů vymezených výše a komparace jednotlivých opatření zaměřených na podporu marketingových aktivit. Přestože ne všechny uznatelné náklady v rámci analyzovaných opatření a podopatření lze přímo identifikovat jako jednoznačně marketingové, dotační podpora z těchto zdrojů může výrazně přispět k zlepšení marketingu zejménamalých a středních podniků ze všech odvětví české ekonomiky. Předpokladem úspěšného využití prostředků ze strukturálních fondů je však pečlivá příprava a realizace projektů podniky a jejich partnery.
Název v anglickém jazyce
Support of Marketing Activities from Structural Funds for Czech Companies
Popis výsledku anglicky
The support of marketing activities is not connected directly with the aim of the National Development Plan, but in three of five operational programmes, there are measures for the support of marketing and marketing activities forming considerable portion of total grant expenditures within the operational programmes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/IAA7167201" target="_blank" >IAA7167201: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomika firiem 2004
ISBN
80-225-1879-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
557-561
Název nakladatele
EU v Bratislave, PHF Košice
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Michalovce
Datum konání akce
16. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—