Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Manažerská etika a společenská odpovědnost podniků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F05%3A00030928" target="_blank" >RIV/00216224:14560/05:00030928 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Manažerská etika a společenská odpovědnost podniků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V posledních dekádách dvacátého století jsme svědky výrazných trendů k podnikatelské etice a společenské odpovědnosti podnikání. Podniková praxe je obohacena o fenomén utilitaristického využívání etiky. Na přelomu století se řada podniků věnuje podpoře tohoto jevu. Vývojové trendy v tržních ekonomikách ukazují, že podnikatelská etika a společenská odpovědnost podnikání se stávají velmi významnými faktory konkurenceschopnosti podniků.

  • Název v anglickém jazyce

    Business ethics and social responsibility of the company

  • Popis výsledku anglicky

    There is a strong trend towards the business ethics and social responsibility of the entrepreneurship in the last decades of the 20th century. The business practice is enriched with the phenomenon of utilitaristic usage of ethics. At the turn of the century there is a high emergence of the companies devoted to the support of this phenomenon. Development trends in market economics indicate that the business ethics and social responsibility are becoming more significant factors of the company ability to compete.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Konkurenceschopnost podniku v podmínkách globalizace

  • ISBN

    80-902713-5-9

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    299

  • Název nakladatele

    ETHICS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly