Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza přínosů z centralizace nákupu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00022924" target="_blank" >RIV/00216224:14560/07:00022924 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza přínosů z centralizace nákupu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nákup je jednou ze strategických oblastí podniku. Podnikový management tak musí důkladně zvážit, jakým způsobem nákup organizovat, aby vytvářel co nejvyšší hodnotu pro podnik. Jedním z prvku organizace nákupu je (de)centralizace resp. míra (de)centralizace. V článku se zabývám, jaké jsou možné přínosy centralizace nákupu, která se stává v některých odvětvích velmi populární.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of purchasing centralization benefits

  • Popis výsledku anglicky

    Purchasing is one of the company strategic issues. The management of the compny has to think about the organization of the purchasing to create value for the company. One of the purchasing organization element is the level od centralization or decentralization. This article is focused on possible benefits connected with purchasing centralizaction, which is of increasing importance in some industries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomické znalosti pro tržní praxi - Sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-903808-8-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    225-230

  • Název nakladatele

    Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku