BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00032262" target="_blank" >RIV/00216224:14560/07:00032262 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na aplikaci nových trendů v bankovním sektoru zabývajícím se komerčním bankovnictví a zejména některými specielními aplikacemi, které mají přímý dopad do tvorby nových a sofistikovaných produktů a východiska pro jejich vytváření
Název v anglickém jazyce
BANK MARKETING AND NEW TRENDS IN THE COMERCIAL BANKING
Popis výsledku anglicky
The article is devoted to applications new trends in the banking sector specialized for Corporate banking and the special applications with direct impact to the creation new and sophistry services and resource for their generations
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Evropské finanční systémy 2007
ISBN
978-80-210-4319-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
449
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Místo vydání
Brno, Masarykova univerzita
Místo konání akce
Masarykova univerzita,Ekonomicko-správní fakulta
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—