Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00026626" target="_blank" >RIV/00216224:14560/08:00026626 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které se týkají vztahů podniků s jejich zákazníky a mohou v určité podobě patřit mezi faktory konkurenceschopnosti. Získaná data byla analyzována jednak v rámci pěti shluků rozdělujících podniky podle finanční výkonnosti za roky 2001 až 2006 a dále použitím analýzy rozptylu taktéž pro tři shluky.
Název v anglickém jazyce
Customer importance for corporate competitiveness
Popis výsledku anglicky
The paper is aimed at the presentation of some partial results of the empirical survey of the Research centre of the Czech economy competitiveness which concern the chosen criteria related to the customer relationship and could belong to the factors of competitiveness. Gained data were analysed in the frame of five clusters deviding companies according financial performance for the years 2001 to 2006 as well as using the ANOVA for three clusters.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vývojové tendence podniků IV, Sborník ze specifického výzkumu
ISBN
978-80-210-4521-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
50
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikovéhospodářství
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
rno
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—