Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00026626" target="_blank" >RIV/00216224:14560/08:00026626 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které se týkají vztahů podniků s jejich zákazníky a mohou v určité podobě patřit mezi faktory konkurenceschopnosti. Získaná data byla analyzována jednak v rámci pěti shluků rozdělujících podniky podle finanční výkonnosti za roky 2001 až 2006 a dále použitím analýzy rozptylu taktéž pro tři shluky.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer importance for corporate competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is aimed at the presentation of some partial results of the empirical survey of the Research centre of the Czech economy competitiveness which concern the chosen criteria related to the customer relationship and could belong to the factors of competitiveness. Gained data were analysed in the frame of five clusters deviding companies according financial performance for the years 2001 to 2006 as well as using the ANOVA for three clusters.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vývojové tendence podniků IV, Sborník ze specifického výzkumu

  • ISBN

    978-80-210-4521-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    50

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikovéhospodářství

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    rno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku