Kritéria kvality obecních úřadů - porovnání pohledu zaměstnanců a klientů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00029592" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00029592 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kritéria kvality obecních úřadů - porovnání pohledu zaměstnanců a klientů
Popis výsledku v původním jazyce
Zahraniční empirické studie, které vedly k rozvoji konceptu kvality služeb, ukazují, že na kvalitu služeb je v současnosti nahlíženo jako na faktor ovlivňující spokojenost zákazníka/klienta. Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativní části našeho výzkumu, jehož cílem bylo identifikovat míru shody týkající se kritérií kvality, tak je vnímají zaměstnanci a klienti českých obecních úřadů obcí s rozšířenou působností.
Název v anglickém jazyce
Quality criteria of czech municipal offices - a comparison of views of employees and clients
Popis výsledku anglicky
Foreign empirical studies, that form the current service quality concept, show that service quality is currently perceived as a factor influencing satisfaction of a customer/a client. The paper presents the results of the qualitative research, the objective of which was to identify the degree of agreement on perceived quality attributes of employees and clients of municipal offices of Czech municipalities with enlarged responsibilities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Regionálna a miestna verejná správa v znalostnej ekonomike
ISBN
978-80-225-2844-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Národohospodárska fakulta, Ekonomická univerzita, Bratislava
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
26. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—