Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kritéria kvality obecních úřadů - porovnání pohledu zaměstnanců a klientů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00029592" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00029592 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kritéria kvality obecních úřadů - porovnání pohledu zaměstnanců a klientů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zahraniční empirické studie, které vedly k rozvoji konceptu kvality služeb, ukazují, že na kvalitu služeb je v současnosti nahlíženo jako na faktor ovlivňující spokojenost zákazníka/klienta. Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativní části našeho výzkumu, jehož cílem bylo identifikovat míru shody týkající se kritérií kvality, tak je vnímají zaměstnanci a klienti českých obecních úřadů obcí s rozšířenou působností.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality criteria of czech municipal offices - a comparison of views of employees and clients

  • Popis výsledku anglicky

    Foreign empirical studies, that form the current service quality concept, show that service quality is currently perceived as a factor influencing satisfaction of a customer/a client. The paper presents the results of the qualitative research, the objective of which was to identify the degree of agreement on perceived quality attributes of employees and clients of municipal offices of Czech municipalities with enlarged responsibilities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Regionálna a miestna verejná správa v znalostnej ekonomike

  • ISBN

    978-80-225-2844-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Národohospodárska fakulta, Ekonomická univerzita, Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    26. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku