Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00029825" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00029825 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola knihy se zabývá přípravnou fází výzkumu spokojenosti zákazníků, tj. formulací cílů a volbou výzkumných metod. Podrobně jsou charakterizovány kvalitativní a kvantitativní metody sběru výzkumných dat a jejich přednosti a omezení.
Název v anglickém jazyce
Research procedure and data collection methods
Popis výsledku anglicky
The book chapter deals with the introductory phase of customer satisfaction research - the formulation of research aims and the selection of research methods. The qualitative and quantitative methods of data collection have been characterized and their advantages and limitations formulated.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
ISBN
978-80-210-5112-6
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
—
Počet stran knihy
118
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—