Systém vzdělávání ve veřejné správě jako jedna z černých děr její reformy?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00034852" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00034852 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Systém vzdělávání ve veřejné správě jako jedna z černých děr její reformy?
Popis výsledku v původním jazyce
Reforma veřejné správy v ČR byla z pohledu občana jednou z nejviditelnějších, co do realizace nejkomplikovanějších a ve vztahu k financování jejích důsledků asi také nejdražších ze všech reforem, které probíhaly od roku 1989 v rámci veřejného sektoru. Proto si zaslouží, aby byla analyzována, hodnocena a možná i permanentně upravována či modernizována s využitím potenciálu k tomu úkolu zaměřených vysokoškolských institucí. Tento příspěvek je zaměřen na jednu z evidentních černých děr reformy veřejné správy, na systém vzdělávání zaměstnanců v institucích na všech úrovních veřejné správy a poslanců (zastupitelů), kteří na výkonu této veřejné služby významně participují. Neboť kvalita lidského potenciálu veřejné správy přímo ovlivňuje kvalitu a efektivnosttéto veřejné služby a následně spokojenost jejích klientů-občanů.
Název v anglickém jazyce
The education system as one of weak points of the public administration reform
Popis výsledku anglicky
The reform of public administration has been one of most visible, expensive and most implementation intensive from the citizens point of view since 1989. Thats the reason why the reform should be analyzed, evaluated and probably modified and modernized with contribution of academic background. The paper is focused on one of evident weak points of the reform the education system of employees (and elected members of municipalities or parliament) at all levels of the public institutions. The quality of human recourses in the public administration is crucial for the effectiveness of whole system of public administration and also consequently important for customers (citizens) satisfactions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Bílá místa teorie a černé díry reforem ve veřejném sektoru
ISBN
978-80-7399-657-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Název nakladatele
Tribun EU, s.r.o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Univerzitní centrum MU Šlapanice
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—