Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Důvody angažovanosti v CSR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00038069" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00038069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Důvody angažovanosti v CSR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na analýzu a interpretaci dílčí otázky výzkumu realizovaného Katedrou podnikového hospodářství za podpory Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky. Cílem položené otázky bylo zjistit, co je důvodem angažovanosti podnikův CSR aktivitách a jaké je rozložení výskytu jednotlivých důvodů. Dílčím cílem pak bylo zjištění, zda podniky přistupují k CSR aktivitám pouze jako k dalšímu marketingovému nástroji. Následně bylo též sledováno, zda se uváděné důvody překrývají s široceprezentovanými benefity vyplývajícími z CSR aktivit, z čehož by se dle autorky dalo usuzovat, že si podniky tyto benefity uvědomují a nejsou tudíž jen teoretickou abstrakcí. Prezentovaná data vycházejí z výpovědí 206 respondentů, kteří v podnicích nejčastěji zastávali pozici (generálních) ředitelů, odborných ředitelů a jednatelů. Podniky pocházely ze dvou odvětví: stavebnictví a zpracovatelského průmyslu.

  • Název v anglickém jazyce

    Reasons for CSR involvement

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the analysis and interpretation of the open question in the part B6 of questionnaire used in the first phase of Research of Department of Corporate economy and The Centre of the Research of competitiveness of the Czech economy. The first aim of paper was to identify reasons for involvement in CSR and distribution of frequency of these reasons. The second aim was to find out if the companies realize CSR activities only for the marketing purposes. The last aim of the paper was to compare identified reasons with the globally mentioned benefits resulting from CSR activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vývojové tendence podniků V: specifický výzkum Katedry podnikového hospodářství.

  • ISBN

    978-80-210-5003-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku