Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F10%3A00044600" target="_blank" >RIV/00216224:14560/10:00044600 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://search.proquest.com/docview/752062878?accountid=16531" target="_blank" >https://search.proquest.com/docview/752062878?accountid=16531</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci mezinárodního projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities(Comparative Research), na jehož realizaci se podíleli pracovníci Ekonomické univerzity K. Adamieckiego v Katowicach, Univerzity Mateja Bela v Banské Bystrici, Ekonomicko-správní fakulty MU a Fakulty podnikatelské VUT v Brně. Projekt byl zaměřen na zjištění míry implementace relationship marketingu v mikro a malých podnicích aúřadech veřejné správy zkoumaných zemí. Příspěvek prezentuje dílčí výzkumné výzkumné výsledky, týkající se vzájemných postojů mikro a malých podniků a úřadů veřejné správy České republiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Mutual Attitudes of Small Enterprises and Local Authorities from the Point of View of Relationship Marketing (Results of Empirical Research)

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of the research carried out within the framework of the international project Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities (Comparative Research) in which employees of the Karol Adamiecki University of Economics Katowice, Matej Bel University in Banska Bystrica, Faculty of Economics and Administration of Masaryk University Brno and Faculty of Business and Management of Brno University of Technology cooperated. The project aimed to explore the degree to which relationship marketing is implemented in small enterprises and authorities of local government in the examined countries. This paper presents partial results concerning the mutual attitudes of small enterprises and authorities oflocal government in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    E & M EKONOMIE A MANAGEMENT

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

    000288579200009

  • EID výsledku v databázi Scopus